Чому вигідніше найняти клінінг ніж прибиральницю в офіс?

Чому вигідніше найняти клінінг ніж прибиральницю в офіс?


Прибирання в офісах, магазинах чи в будь-яких інших комерційних установах як правило клопіт для власників бізнесу. Підбір персоналу, закупівля обладнання та засобів, останні до речі мають здатність швидко закінчуватись. Це по перше витрачання часу та зайвих коштів. Якщо відпустку прибиральниці ще можна передбачити і якось підготуватись, знайти заміну, то хвороба прибиральниці може стати неприємним сюрпризом. Що до коштів, варіант здійснення прибирання власним персоналом здається дешевшим. Насправді це не так. Спробуймо розібрати по пунктах. Я б розділив прибирання в офісах на декілька пунктів: підбір персоналу, закупівля обладнання  та засобів, періодичність прибирання, час відведений для прибирання, якість прибирання. 

 


  • ПІДБІР ПЕРСОНАЛУ
    Кадри як кажуть вирішує все. Знайти прибиральницю або прибиральника на сьогодні вкрай важко. Але знайти це тільки маленька частина проблеми далі потрібно зрозуміти чи має людина навички по прибиранню. Якщо не має навичок, то навчити зазвичай немає жодної можливості. Прибирання тільки на перший погляд здається легко та просто, насправді це такий самий процес як і будь-які інші які потребують чіткої поетапності та знань для забезпечення належної якості. Як показує практика 90% прибиральниць взагалі не вміють правильно прибирати. Можемо привести приклад з власного досвіду коли наша прибиральниця до роботи в нас, миття всіх вікон (двоповерховий будинок) займало в неї близько двох днів, після того коли ми її навчили миття вікон займає пів дня. Ми завжди проводимо навчання нашого персоналу, щоб наші клінери знали як і що потрібно робити й чому це потрібно робити, задля отримання якісного результату. Якісне прибирання в короткі терміни у Львові чи в будь якому іншому сучасному місті це майстерність яку ми постійно удосконалюємо.


  • ЗАКУПІВЛЯ ОБЛАДНАННЯ ТА ЗАСОБІВ
    Якісне обладнання та засоби це вже успіх справи, навіть за наявності.  Якісне обладнання вартує дорого, але служить довго та дає можливість прибирати швидко і якісно.  Дуже багато власників бізнесу не надають цьому фактору належної уваги, вважають що якісне обладнання це винятково для зручності персоналу. Дешеві швабри, мопи псуються дуже швидко, якщо їх постійно поновлювати, то це вийде ще дорожче ніж один раз купити якісне. Переважна більшість клінінгових компаній зокрема ми надаємо перевагу професійному обладнанню. Коли ми підписуємо договір прибирання офісу чи будь-якого іншого комерційного приміщення, в обов’язковому порядку надаємо нашому персоналу все обладнання та засоби. Що до засобів які просто течуть рікою витрат для власника, за відсутності належного контролю та або елементарно незнання який саме засіб потрібно використовувати в тій чи іншій ситуації. Ми видаємо виключно професійні засоби згідно з нормами прибирання, для отримання якості з найменшими витратами. Це однозначно позитивно впливає на загальну вартість прибирання в офісі. Універсальні засоби не дають бажаного єфекту, вони хоч і коштують дешево але витрати достатньо великі.


  • ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПРИБИРАННЯ
    В більшості випадках основною складовою вартості надання нами послуг прибирання в офісах є періодичність їх надання. Взяти прибиральницю тільки щоб вона прибирала один раз на тиждень сплачуючи всі податки вийде навіть дорожче ніж звернутись до клінінгової компанії. Ми можемо домовитись про будь-яку періодичність надання послуг прибирання в офісах. Це може бути як від декількох разів на тиждень, так і декілька разів на день, наприклад зранку та ввечері при наявності нічної зміни.


  • ЧАС ВІДВЕДЕНИЙ ДЛЯ ПРИБИРАННЯ
    Зазвичай офіси хочуть, щоб їх прибирали до початку робочого дня або по його завершенні. Для прикладу магазини які знаходяться в торговельних центрах можна прибирати виключно в нічний час. Таким чином організувати процес прибирання всією мережею вкрай важко. Що до нашої клінінгової компанії “ЧЕПУРНА ОСЕЛЯ”, ми маємо можливість та досвід надавати послуги в будь-який зручний для Вас час, щоб діяльність не зупинялась і персоналу не заважала прибиральниця.


  • ЯКІСТЬ ПРИБИРАННЯ
    Якість прибирання досягається насамперед пунктами які перелічені вище. Наш менеджер з певною періодичністю перевіряє якість прибирання, та при потребі ми міняємо прибиральницю на іншу.


Під сумуючи можу сказати, що на сьогодні зручніше та вигідніше замовити послуги прибирання офісів, магазинів чи інших комерційних приміщень, ніж мати свій штат прибиральниць. Вам не потрібно шукати працівників, думати про їх графік роботи, шукати їм заміну на випадок хвороби, відпустки. Пошук і закупівля обладнання та засобів з подальшим контролем за їх витратами. Якщо Ваша компагія велика то роздувати штат на прибиральників точне не стоїть на порядку деному. Звернувшись до нас, Ви завжди отримаєте індивідуальний підхід та максимальну зручність в співпраці. Ми завжди прорахуємо варіант який забезпечить Ваш офіс чи будь-яке інше комерційне приміщення чистотою. Прибирання можемо здійснювати в будь-який зручний для Вас час. Повністю підлаштуємо процес прибирання до Вашого бізнесу, так щоб не заважати процесу. Забезпечимо наших клінерів виключно професійними засобами та обладнанням. Співпраця з нами це повний комплекс робіт пов’язаних з прибиранням, миттям та чищенням, сезонне миття вікон чи чищення м’які меблі  й килимів то що. Всі ці мною перелічені пункти значно простіше покласти на плечі клінінгової компанії “ЧЕПУРНА ОСЕЛЯ”, та просто займатись своєю звичною та знайомою роботою, яка приносить доходи й задоволення.